-

Jag borde verkligen sluta skriva här när jag inte kan sova
Men jag skyller på att det finns inte så många andra att prata med vid den här tiden.

Har försökt läsa klart "Den förlorade symbolen" av Dan Brown, men alla metaforer, krypton, symbolon, chiffer, hemligheter, religioner och pyramider (m.m) gör att det bara snurrar och jag läser om sidan om och om igen men jag kommer inte direkt någonstans. Så jag sitter och lyssnar på Gc's tredje skiva istället, vilket var väldigt länge sedan jag gjorde. Det är en bra skiva när inte kan sova.

Finns mycket jag har funderat på att skriva men jag tror det får vara, för denna gången.



I'm stuck in my own head and I'm oceans away
Would anybody notice if I chose to stay?
I'll send an SOS tonight
Wonder if I will survive
How in the hell did I get so far away this time
So now I'm sitting here
The time of my departure's near
I say a prayer
Please someone save me

Is anybody listening?

Can they hear me when I call?
Shooting signals in the air
'Cause I need somebody's help
I can't make it on my own
So I'm giving up myself
Is anybody listening?
Listening


Kommentarer
Postat av: A

Jag saknar dig med, älsk.

2010-03-17 @ 18:31:58
URL: http://skuldraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0