-

Ojdå. Några dagar sedan sist.... Skyller på att jag inte har något internet och att jag inte har något att skriva om.
Har hoppat på bartenderutbildningen nu i alla fall och oj, oj, oj. Hur jävla mycket att kunna som helst och jag förstår inte hur det ska kunna komma in i min trånga lilla skalle.

Men det är roligt och det ger mig nåt att göra (mer än så nästan för när jag väl kommer från skolan har jag lika mycket att plugga in till nästa dag ändå) och alldeles kolosalt trött.... Kan inte ens komma ihåg när jag var så här trött i flera dagar senast.

I övrigt hoppas jag på att få se min skattedeklaration snart och att jag ska få fett med cash tillbaka.... Åhå, drömma kan man ju....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0