Delight and angers

Förlorade så klart bowlingen igår, vad annat var att vänta ? Det var däremot en rolig kväll och, gott folk, jag åt kantarellsås. Är, trots att jag var skeptisk, fortfarande vid liv med alla kroppsfunktioner i behåll. Erkännas skall att det inte var alls farligt  ;)


Har inte varit något fan av In Flames tidigare, men det var innan jag hörde denna. Nästan så att jag är sugen på att se dem live -endast för denna låten.



Everyday takes figuring out how to live
Sometimes it feels like a mistake
Sometimes it's a winner's parade

Delight and angers
I guess that's the way it's supposed to be

Please heal me, I can't  sleep
Thought I was unbreakable
But this is killing me
Call me everything
Make me feel unbreakable
Liar set me free

I feel the fear takes hold
Afraid this hell I create is my own
Calm my franticness
I can't take it anymore
This used to be my own world
But now I've lost control

Please heal me, Why can't I sleep
Thought I was unbreakable
But this is killing me
Call me everything
Make me feel unbreakable
Liar set me free

Chasing left overs
Under the fading sun
Searching for shelter
I feel my time has come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0