Lögn att sova

Gav upp vid tio i fem. Hade då varit vaken mer än en timma efter att ha sovit ungefär två. Så har lagt in lite bilder i datorn och sådär. Kommer säkert bli dödstrött om ett par timmar men.

Är återigen nere i Växjö. Mötte upp med Malin på stan när jag kom ner och sedan var jag i stort sett bara hemma och vände innan jag åkte till Pontus, som bjöd mig och Malin på thaimat. Idag ska det visst vara fest också.

För er som inte hört så har jag i alla fall skaffat lägenhet i Herrljunga nu. Ringde på en i onsdags och var och kollade på den och bestämde mig samma dag. Skrev på papprena för den igår innan jag åkte så nu är allt klart.

Blev så glad! När jag var inne i stan med Malin gick vi in på Gallerix för att kolla om min tavla som jag ville ha var kvar. Till slut hittade vi den! Så nu är den undanlagd och jag ska hämta den plus ram idag =)


At least give me my dreams back, you negligent whore - Adept

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0