Lördag

Kan hända att igår var en av de märkligaste kvällarna på bra länge. Det var bara väldigt konstigt alltsammans men ändå bra erfarenhet eftersom jag nu förstår hur man ska lägga upp det om jag, låt säga, skulle vara bartender på någon privat-tillställning. Saker man ska tänka på osv...

Var även musiklärare igår på dagen. Såg de första 34 min av "10 orsaker att hata dig" tre gånger så jag tror jag skippar dem när jag ska se den nästa gång.

Var ledig idag för första gången på typ en månad. Firades med firande av mamma med tårta och grill. Trampade ut till Fölene i solen vid två tiden och började fixa utemöblerna (varmt nåt så in i....), bära fika och diska grillgallret. Najs dag men ändå

Denna tristess och rastlöshet... Är aldrig mer än okej nu för tiden.


I told you everything, opened up and let you in
You made me feel alright, for once in my life
Now all that's left of me is what I pretend to be
So together, but so broken up inside


Cause I can't breathe, no I can't sleep
I'm barely hanging on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0