Så atteh...

Är väl sådär bra på det här med att uppdatera, men nu har jag inget bättre för mig än att sitta och snörvla så.

Började praktiken förra tisdag och det går finfint så när som på ett par misstag (varav ett allvarligare igår) Mattias frågade i alla fall igår om jag ville fortsätta jobba de sista nattklubbslördagarna ut eftersom det gick så bra hela förra veckan. (detta var precis efter att jag hade klantat mig så jag var väl lite lagom skeptisk när han sa "bra") Så det ska jag göra, även om det inte är så jättemånga. Han frågade även om torsdagkvällarna nu i sommar då det brukar vara redigt drag men jag vet inte än hur det fungerar med mitt jobb på cider så... Jag sa att jag skulle kolla upp det lite mer först.

Drabbades i lördags av ett rejält ångestanfall av ingen särskild anledning alls. Var väl helt enkelt skitnervös för att stå i nattklubben med folk jag inte kände och hade hängt upp mig på smådetaljer ifrån fredagen. Var tämligen knäckt ett tag men efter ett ganska långt samtal med A så kändes det bättre och sedan släppte det mer och mer. Hittade tillbaka till den gamla vanliga "tveksamma attityden" och kaxigheten när jag väl kom dit och folk uppförde sig underligt alt kastade mynt/knockade mig med dörrar.

Nu är det största grubbleriet om jag lyckas lika bra på lördag, denna veckan började onekligen lite sämre än förra och om jag kan tillräckligt med drinkar. För det känns inte som att jag kan det men jag har ett par kvällar i BARA innan dess.

Är i övrigt sugen på att träna, pierca mig och shoppa. Vet inte riktigt vilken ordning jag ska ta det i än så jag får nog avvakta lite. Äger en armbandsklocka nu (intresseklubben antecknar) och ett par skor som inte är converse eller svarta stövlar -Vuxenpoäng så det skriker om det

Kom på att jag bestämt med L att bada på söndag. Utomhus, för att det är 9maj och det är nästan tradition att göra första doppet då. Är dessvärre svinförkyld nu men så mycket värre kan det inte bli... Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Linda Stenqvist

Som sagt, det finns INGA undantag inför det härliga doppet, det skall göras ; )

2010-05-05 @ 18:55:31
URL: http://laloola.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0