När man...

1. närapå sätter eld på saker och ting när man lagar mat (jääävligt nära denna gången)

2. kraschar knät i dörrhandtaget på väg ut

3. drar omkull, i princip, på järnvägsspåret med cykeln

4. intalar sig att man kan träna med världens träningsvärk

... Vet man att man egentligen borde ha stannat i sängen, läst Stephanie Plum och käkat chips hela dagen

Resultatet kommer istället bli att jag inte kommer kunna röra mig i morgon pga ytterligare träningsvärk, denna gång i ben och arsle, efter alla upphopp och utfall.(Mina axlar och rygg kommer säkerligen inte att må bra imorgon heller)

Lägg till några schysta blåmärken och en illaluktande lägenhet så är åtminstone jag redo att tacka för mig. Försöker intala mig att dumhet och knäpphet är en del av min charm men just nu tar det emot.


"Story of my life"
- Bon Jovi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0