Såå...

Tillbaka en sväng igen. Haft lite time-off eftersom jag tillslut nästan blev deprimerad av att själva läsa vad jag skrivit.

Tiden som gått har spenderats på jobb, lite träning och även "höstfest" med Cider, dansband på Kärven (hörde jag ett "Final!" där!) och.... säkert något annat.

Chillade med Alex i fredags, jobbade igår, (gillar skarpt när folk ger mig Toblerone när jag jobbar!) ridtur och en sviiiiinkall cykeltur hem igen... Är nästan säker på att jag förfrös fötterna eftersom jag inte kunde gå när jag skuttat av cykeln. Tyckte att jag hade gjort mig förtjänt av en kycklingtallrik på Gallis sedan med Sara eftersom jag inte fick någon mat på Grand igår. Har även kikat på Pulp Fiction nu, smått skruvad med rätt kul.

Är schleten som bara den och vill bara sova, sova sova.

What if this is a test?
And I deserve what I get?
Will I wake up with all the answers?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0