Ledsen tjej

Vill inte vara med mer...

Jag vill vara sådär glad, sprallig och knäpp som jag kan vara.

Men nu va. Ingen vidare glad eller sprallig alls... Mest himla ledsen tjej.

Vet att det till viss del beror på att jag inte kan sova, vilket beror på en himla massa ångest just nu. Har tryckt ner självförtroendet i stövlarna igen. Herre mig je.. Vart tog det vägen? Och kaxigheten? Sedan är det massa gammal skit återigen (vilket skulle kunna höra ihop med det obefintliga självförtroendet)

Men börjar bli dags att packa plankan, byta om och dra iväg och repa. (Hur det nu ska gå med värkande tumme)
Ska slänga över mina gamla däck i Niklas bil också så att han fixar dem åt mig tills lördag. (Wie!)

Apropå lördag så är jag väldigt kluven över hur jag ska göra med Sonic. Borde inte festa just nu känner jag, dessutom vet jag ingen som är särskilt pepp på att haka. Men så vill jag ju se dem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0