-

Kan inte hjälpa det. Känns så himla himla dumt nu...
Gick och funderade (i vanlig ordning) medan jag plastade pallar och kom på flera saker som bara gör det så dumt!

Å andra sidan vill jag bara göra något kul! Problemet är att den årliga rastlösheten har infunnit sig och då känns ingenting tillräckligt kul.

I övrigt har hela den här dagen varit riktigt dum eftersom jag drömde så konstigt inatt och vaknade helt förvirrad. Och förvirrad är väl vad jag varit hela dagen. Pladdrat som bara den, snubblat över mina egna fötter. Nästan satt eld på saker och ting osv...  Som att stå och svara på massa frågor och först när personen frågar "Vad sa du Josefine?" inse att "Fan, var visst inte mig han pratade med..." Dessa handfrees va. Är ju inte första gången det händer men annars brukar jag ju förstå relativt snabbt...


Vill packa en väska och ge mig av.



I keep on burning my bridges
I keep on fucking up everything
Running from desperation
God knows where I’ve been
I don’t know where I’m headed
But I’m going to fast I think I’m going to crash


Crash-Papa Roach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0