"Ni var väldigt fulla igår tjejer..."

- Det är fan illa när bartendern kommer ihåg en dagen efter. Men, var inte så illa som det låter. Vi GJORDE inget. Inte betett oss illa på något vis, som jag kan komma på iaf. Inte Natalie heller för den delen. Riktigt jävla dålig idé att shotta först fish och sedan minttu direkt efter. Helt sinnes vad jag mådde dåligt efter det. Så dåligt att jag inte orkade vänta på jackan utan drog hem utan den... För att jag återigen tappat bort garderobs-lappen... Men men, var en riktigt skojig kväll innan dess. Sjukt snygg lägenhet! Blev chill igår med Sara och en Ceasar-sallad på donken, ridhuset med Carina och Vendy idag så nu känner jag mig rätt nere för räkning igen. Rätt skönt med slapphelg ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0