I'm sorry about the madness

Känns lite kört det här. Börjar jobba om sisådär sex och en halv timma och just nu finns inga sova-planer eftersom jag lyckades med konststycket att sova till 14 idag så... Men det har varit en bra helg! Ut i Borås med Linda och Tobbe i fredags och det var riktigt skoj. Blev lite Harrys först innan jag och Linda gick till Vimmel för att tillsist hamna på Grand och Bara där vi kunde sitta inomhus och vänta på skjutsen hem.

Igår blev det jobb men det var helt okej faktiskt. Fyra tjejer i två barer som är bredvid varandra. Blev rätt livat kan jag säga och jämfört med denna helgen förra året så sålde vi för 30 papp mer, bara i min bar! Har överlag sällan varit uppe i de nivåerna vi var uppe i igår och det är najs! Mattias var glad och det kan ju behövas efter mitt fuckup förra helgen.

Annars har dagarna bestått av träning, ridning och göra inget alls. Så nu börjar jag väl om igen
Men förra veckan var rätt najs ändå. Bakade och flamsade lite med Alex någon eftermiddag och på fredagen bjöd Sanna på mat och Let's dance-tittande. Tanken var väl att vi skulle kollat på någon barnfilm men vi gav upp 102 dalmantiner. Gick därefter vidare till Tobbe och avksedsfesten för Fia men orkade inte stanna särskilt länge. Blev lite trackad för att jag dissat fest för käk och filmkväll men lätt värt det.

Funderar lite på inflyttningsfest i Borås på fredag. Men jag vet inte. Är ledig på lördag verkar det som i alla fall och redan nu är jag uppstressad över vad jag ska hitta på då. Vad är det för fel eller? Klarar inte av att vara ledig längre utan att få panik. Skitliv.

Men får ta det senare. Ska lyckas ta mig igenom de första dagarna nu utan att dippa för mycket pga sömnbrist, kassa matvanor, hjärnskador och vad det nu kan vara. Sist jag lyckades vrida till det så här gick det ju inte så bra men då sov jag iofs hela eftermiddagarna när jag kom hem så denna gånger är min plan att hålla mig sysselsatt. Sysselsatt fram till sju åtminstone så inget slö-tittande på tvn eller något på dagarna.

Mötte Mich på cirkeln förut (det enda jag har gjort idag i stort sett förutom att kolla på tv) och snackade lite. Hon hävdar i vanlig ordning att jag borde sluta vara så jävla tyken. Men om jag inte är tyken, så får jag själv massa skit ändå så då kan jag lika gärna se till att vara steget före. -Jag vet, det måste vara något fel i min skalle...

Helt såld på Papa Roach numera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0