-

Kanonhelg hos Malin och folket i Växjö men försov mig givetvis imorses eftersom vi vänt ganska bra på de senaste dygnen. Och kom ju inte hem förrän efter 12 inatt heller så när telefonen började pipa imorses så var det typ "huh, vad? Nä." Var inte samma signal som det brukar vara heller eftersom jag gjorde en återställning på telefonen när jag försökte fixa med internet på den i Växjö.

Men Karin ringde snabbt så jag blev bara 20 min sen.

Rätt uppenbart också att jag skriver som en kratta för när jag skulle hämta ut biljetterna på stationen i Växjö gick det inte. Tog bara sisådär 45min för mig att inse att 2:an inte var någon 2:a utan ett L.

Kommer bli så fattig i dagarna... Har bestämt mig för att prata med CSN och försöka ordna så jag får betala av hela mitt studielån på en och samma gång. Jag som ville ha en ny dator...

Men men. Lär bli tidigt ikväll, är trött och sliten som ett as. Imorgon blir det antingen "sitsträning" med Carina i ridhuset eller lite gitarrplinkande. Goodie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0