Kom igen...

Börjar kanske bli lite lätt less på att vara sjuk...

Var och tog halsprov i torsdags men inget halsfluss här inte så inga mediciner för att bli av med skiten. Har idag kunnat äta lite för första gången på fyra dagar ungefär, annars har jag hållt mig till glass, vatten, proviva och youghurt innan den tog slut på jobbet.

Men men får väl se om det släpper i halsen annars får jag in till VC IGEN för att ta prover för ev. körtelfeber och det vill jag inte! Men nu har jag å andra sidan haft så här jäkla ont i halsen i snart en vecka och varit blek och glåmig länge nu. Men jag hoppas änna att det är det jäkla förkylningsviruset-alabama som bröt ut i torsdags kväll som har legat och grott. Har haft ett par sjukt lata dagar nu sedan jag kom hem från jobbet i torsdags. kan räkna antalet vakna timmar per dygn på en hands fingrar. Förutom idag då jag faktiskt har varit vaken hela dagen och tvättat o fixat lite. Känner mig lite piggare också och även halsen känns mindre igenkorkad.

Verkar dock inte bättre än att jag hann sprida mina baskilusker på jobbet i torsdags även om det är lite underligt att folk på andra skiftet får min skit och inte de jag faktiskt jobbar med. Så det var nog inte mitt fel ändå


Open your eyes - Guano Apes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0