-

Jobbiga liv. Har ingen aning om vad jag lyckats trassla in mig i nu och definitivt inte en jävla susning om hur jag ska ta mig ur det här...

Skitväder är det också så helst av allt vill jag inte gå upp ur sängen för tillfället. Känns ändå lite bra att ta igen mig lite nu efter förra veckan, även om denna veckan har varit hur lugn som helst med brorsans student och långhelg.

Hade det riktigt gött i Växjö hos Malin också i söndags med lite häng med Markus och Jessica mfl och en fika inne i stan på måndagen och ett dopp i Trummen. Även om det var lite slitsamt att dra sig upp ur sängen och köra ner i söndags efter att ha jobbat på Grand i lördags.

Jobbade studenten i Borås igår med en egen liten Malibu-bar och endast sex Malibu-flaskor att kränga. Jävligt långtråkigt om man jämför med kaoset i de andra barerna. Som tur för de andra och till min stora förtret så orkar inte studenter dricka så jävla mycket så runt ett var det återigen rätt dött.

Rep idag så ska ta och plocka upp bakfulle Niklas (han kan ha skickat det roligaste smset någonsin igår) så får jag väl helt enkelt vänta på att allt löser sig. Komplicerat som fan har det blivit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0