Helg of doom

Så verkar som att det är jag och hjärntumören (som Seb hävdar att det är) ikväll igen. Kan titta på Trassel eftersom jag knallade bort till Niklas igår och kollade på Dog Pound istället. Är det vad man gör en fredag/lördag kväll? Tittar på film?!

Uppenbarligen är det det, för jag känner ta mig fan inte för att göra något. Vankades utgång både igår och idag men, "orka" säger både skallen och kroppen. Förnuftet också förmodligen.

På tal om ingenting så läste jag ett sjukt bra inlägg om rastlöshet och varför just vissa personer är rastlösare än andra igårkväll. Fast just dessa dagarna har jag inte alls varit särskilt rastlös trots att jag bara sovit, läst och tittat på film.
Är mer på nivån att inte gå upp ur sängen alls och hoppas på pissregn och allmän undergång för att jag inte ens känner för att göra något.

Var är Josefine ?!

Vet en fröken som ska kolla blodtryck och blodvärden på måndag och gärna en hjärnröntgen om det inte har blivit några drastiska förbättringar tills dess.

Men, som sagt, Trassel, som jag har längtat, och lite mat till det (förhoppningsvis utan illamående).

Lördagkväll here we go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0