-

Såg ett spöke idag. I spegeln på toaletten efter att jag nästan rasat ihop vid tappen. Helt likblek, lite blåaktig under ögonen och det smink som inte försvann när jag tvättade bort det igår var även det kvar. Gjorde ett försök till att köra igång tappen efter att ha hällt i mig lite juice men när jag nästan rasade ihop en gång till blev jag uppskickad för att käka och se om det blev bättre. Även om jag fick tillbaka lite färg i ansiktet efter en halvtimma eller så så var det tillslut lika bra att bli hemkörd eftersom den jäkla febern kommer och går som den vill.

Så, nu börjar jag änna ge upp allt vad festivalande heter. Först Get Away, sedan P&L och nu WCR. Är sugen på att göra ett försök och dra ändå menne, jag vet inte om jag orkar. Känner inte för att svimma eller så i öltältet.

Jag som hade bokat in så fint väder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0