-

Är helt mör i hela kroppen

Framförallt i armar och axlar. Körde boxpass i fredags med Mich och eftersom ingen var sugen på att dra till Sticky och kolla på Sparzanza så var det det enda jag gjorde förutom att jobba.

Bar lite grejer åt Alex, käka thaimat med Sara och solade igår. Sprang även på en gårdagsfull kalasare på väg till thaimaten och ojoj, någon ska mobbas imorgon. Blev även ett besök på Golfen och diverse för- och efterfestande med folk till sena natten. Ingen höjdarkväll precis men det var ju Golfen så jag hade väl inga förhoppningar.

Körde cirkel nu i eftermiddags och herre min.... Inte så många, blev nästan lite PT över det hela och säkert fyra varv. Sista varvet gav jag upp de stationer där vi skulle lägga mycket tyngd på axlar och armar för har alldeles alldeles för mycket box kvar i armarna.

Borde sätta mig och plinka lite på gitarren för att se om jag kommer ihåg hur man gör när man skriver eget men har inte så stor lust just nu. Känns nästan roligare att kolla igenom bilderna ifrån Kvinnestad och käka knäckebröd ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0