Börjar änna tröttna..

Jag kan inte ens komma ihåg när jag hade problem med att sova. Brukar alltid sova som en stock, men nu. Nu.... Vaknade runt 02 inatt och kunde inte somna om whatsoever. Ca tre timmar innan jag behövde vakna. Likadant i förra veckan när jag vaknade 06.

Skulle underlätta så himla mycket om min hjärna inte drog igång på högvarv när jag vaknar mitt i nätterna. Börjar grubbla och tänka så mycket att jag inte kan somna igen. Överväger en lättare form av lobotomi så att hjärnan bara kan gå på halvfart... Eller någon annan form av åtgärd för just nu pallar jag inte att pendla så mycket upp och ner.

Skulle vilja gå bakåt i tiden och ändra massa saker så att det blir som det borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0