Dessa stackars ben!

Men har nu prövat på snowblades, lite offpist och jädrar vad det gick rent ut sagt. Gött att våga släppa på ordentligt i branterna igen när jag inte vågar göra det med brädan.

Blev en trots allt en riktigt bra helg. Kunde vart bättre men helt klart även sämre. Gillar Hemsedal med alla sköna backar så dit får det bli fler resor  Och afterskin? Helt underbart att få stå och hoppa på borden utan att arga vakter kommer, och få lift nerför backen (som vi GICK uppför med pjäxor) från den första afterskin med en snowboardåkare. Jävlar i min lilla låda vad det gick! Satte oss på brädan som en pulka och även om det bara var en barnbacke så fick upp rätt bra med fart och många snurrar. Höll på att skratta ihjäl mig på fläcken i min, då, lite snurriga värld.


Har även under senaste veckan hunnit med att bli fastanställd OCH uppsagd på samma gång, skruvat av triljoner korkar, vänt och vridit på dygn, burit massa tunga grejor, gått utbildning om baskilusker och äckligheter och blivit lovad tequilarace (eller vad man nu ska säga. Tvingad? Blev iaf tillsagd att det var något vi måste göra någon gång inom snar framtid.) Måste ju tröstsupa med någon...

Rätt tokig vecka överlag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0