Get away rock

Vill dit, vill dit vill diiiiit......

Adept
Papa Roach
Bullet for my valentine

Hardcore Superstar
Blindside
Alice Cooper
Evergrey
Amorphis

Som jag har hört nu som jag vill se.... Ååååh, vill åka.... Börjar grunna på vad det är värt...

"Come, smash up your seats tonight
Sippin'on wine
I'm fine

The music keeps me up all night
Cause I'm full of lust
Come with us
Run for your lives

I'm only lonely when the music's over
Lonely when you're going home"



Kört sista kvällen på Cider nu iaf. Liiite ledsamt är det väl men jag lär väl hamna där igen känns det som (och denna gången blir det nog riktig fastanställning) Vet ju inte annars vart jag ska ta vägen. Måste verkligen se till att fixa en plan, en riktigt bra en.

Liiite ledsamt eftersom det är kul och skönt folk som jag har jobbat med nu även om jag inte kommer sakna all irritation, blåmärken, sår, ont överallt, kassa planeringen osv osv...

Tror även att jag lurat ut lite nu på vad jag skulle vilja tatuera. Fick en liten idé häromdagen och hittade en bild på något liknande förut idag, så lite sugen är jag änna. Ska även jobba på WH på lördag med Lotta, kan bli najs, särskilt om jag slipper schlagerbaren, men vad tusan. Kan bli kul liksom. Har ju lärt mig att nästan tycka om untz untz-musiken på Grand bara för att... Ja, bara för att vaddå? Bara för att den ger en rätt go känsla bara. Så schlager blir säkert kul det med i sådana fall.

Inte på samma sätt men, kul liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0