Once in a lifetime...

Försöker intala mig lite Lotta-mentalitet så här på morgonen....

Gav upp försöken på fortsätta sova efter att hållt på att grubbla/oroa sönder mig i över en timma. Så nu har jag käkat frukost (rågflingsgröt!) och försöker som bäst komma på hur faan jag ska hålla mig vaken till halv 12 ikväll. Tror klockan var 1 när jag somnade inatt så det har väl gett mig 4 timmars sömn ungefär.

Kommer bli en lååång dag och jag som hade tänkt förnya passet idag.. Får nog ringa morsan sedan och säga att jag inte kommer orka imorgon åtminstone.



Den här våren/sommaren har potential till att kunna bli riktigt grym men ändå kan jag inte sluta hänga upp mig på allt. Gud vad jag inte tycker om det!

Och jag avskyr att jag inte kan lita på folk eller släppa någon inpå livet längre
, så himla satans tuff och ska klara mig själv hela tiden
- Skitliv Och nu försöker jag komma på hur jag ska kunna skippa vissa personer som jag faktiskt har litat på osv. Hur fan går det ihop eller?

"Du verkar vara mer rock'n'roll" Jo eller hur, kan ju inte ens jobba bort tristessen längre. Finns inget som är rock'n'roll med det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0