-

Riktigt slö idag. Ligger i soffan och glor på tv och tänker på allt vad jag borde göra och vill göra men. Nae. Imorgon säger hjärnan. Eller, "nästa reklampaus". Tvätten får jag nog allt ta och hänga upp nu ikväll.



Hur sjutton orkade jag i höstas när jag jobbade i stort sett varje lördag och alltså borde ha varit så här slö varje söndag?! Lyckades ta mig till pensionärsgympan förut (kändes så iaf, jag och 8 överviktiga 40+ typ) så nu måste kroppen fått nog för denna helgen. Miss i planeringen att gymma 1.5 timmar igår och köra cirkel idag. Blir nog ledig dag imorgon för min del vad gäller tränande.

Jobbade ju alltså igår, rätt lugn och bra kväll. Skämdes som jag vet inte vad i början när Natalie och co kom dit och tjöta ett tag och det blev ta mig tusan inte bättre när Lotta kom också och hakade på allas favoritämne "Josefine på fyllan". Nu är det iaf dags för sista veckan på Cider, sent skift och sedan bär det av till Uuuume! Kommer bli grymt och så sjukt gött att komma iväg lite! Det är iaf sista veckan för tillfället, kanske längre beroende på vad som händer. Ingen vet men det löser väl sig.



Men nu säger Uri Geller att han ska fixa min dator. Tackar! Fungerar det lär ju någon åka hem till mamma.

"Was it all too much or just not enough"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0