Body and mind are breaking down

Har jag inte klappat ihop förut så kan de närmaste veckorna faktiskt bli de veckorna jag kan komma att göra det.


Har två dagar till denna veckan där det är upp och studsa mitt i natten (och vet ni vad, gick inte så bra att dygna för mig utan slocknade runt sjutiden igår morse och sov till 11 eller nåt) Var sjukt trött hela dagen och tänkte att "gött jag kommer somna som en stock!" Men icke, gick och lade mig vid åtta, vaknade upp ur min dvala av sms vid nio. Och så fortsatte det fram till klockan tio. Då hade ångesten satt in och jag började räkna ner timmarna till jag var tvungen att gå upp. Så vid halv ett gick jag och lade mig i soffan och fick 2-3 timmars sömn iaf.

Nu har jag slängt i mig lite tonfisksallad och ska strax stjälpa i mig min Shark och dra till stallet. Vågar inte sitta här hemma när jag är så här trött för då kommer jag förmodligen bara slockna på soffan så att det blir likadant i natt...

Tur jag ska söka jobb sedan efter stallet iaf, känns som att möjligheten finns åtminstone. För det här funkar inte! Herregud vad jag är trött på allt och lägg där till jävla magkatarr som jag inte känt av på två år...

Jag vill lägga mig ner och dö lite grand om det är okej. Är lite ur funktion känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0