I'm back

Käre barn...
Har hittat hem igen, slitnare än någonsin eftersom allt varit så rörigt nu och jag absolut inte kan sova oavsett hur trött jag än är. Trodde verkligen att igår kväll, efter Boda Borg (hur kul som helst), grill och lite fest, så skulle jag sova som en stock eftersom jag var uppe klockan 6 på morgonen med ungefär fem timmars sömn. Men icke, så när Seb skickade imorse att han skulle komma med min bil så var jag ett hålögt monster med överjävligt hår.

Har tänkt ta mig en liten paus från allt, fixa min bil, sola om det är sol, träffa folk jag inte träffat på länge och bara sådana ickejobbiga saker.

Fick verkligen nog igårkväll. Trött och skitsnack går dåligt ihop med alkohol så blev bara ledsen och sne.

"Så kul med henne för man kan säga vad som helst till henne och det bara rinner av utan att hon bryr sig alls"

Yeah right, lite för tuff för mitt eget bästa skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0