Idioti

Jag måste helt enkelt vara knäpp i huvudet...

Kom hem från Grand för någon timma sedan och har gett mig tusan på att jag ska hålla mig vaken hela långa dagen idag. Eftersom jag vill somna tidigt ikväll. Runt 18-19 är planen.Varför? Därför att jag har fått den underbara uppgiften att börja jobba klockan 4 imorgon bitti/natt så.... Fast det är jävligt tråkigt...

Och jag borde kanske inte festat till det i fredagskväll, var måttligt sliten när jag vaknade sedan.. Men så blev det eftersom jag från och med i tisdags kände för att supa skallen av mig och den känslan bestod.

Veckan som kommer blir nog lite kämpig också. Spelar ingen roll att det är långhelg och allt sånt för kommer få jobba extra mycket, sedan pratas det om kalasande, sedan ev. en kväll på Grand till och därefter ev. en tripp till Växjö. Långhelgen är helt enkelt inte lång nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0